غفلت از پرده تصویری

پرده تصویری در دکوراسیون منزل شما نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. زیرا جزء عناصری هستند که کوچک‌ترین رنگ به کار رفته در آن‌ها سبب ایجاد فضای بسیار متنوع و جالبی می‌شود. پس از اهمیت این عناصر هیچگاه نباید غافل شوید. پرده‌های تصویری یعنی خلاقیت و نوآوری که صنعت چاپ با خود به فضای منزل آورده است. پس حیف است که دکوراسیون گرم محیط خانه‌ی شما از این زیبایی بی‎بهره ماند.

پرده تصویری، گوید سخن فراوان با آنکه بی زبان است!

پرده تصویری را فقط نظاره نکنید بلکه به آن‌ها گوش فرا دهید. چرا که از تصاویر و نقش و طرح‌های به کار رفته روی آن‌ها هر کدام داستانی دارند، در واقع مانند کتاب هستند و مثل همان شعر قدیمی که در ابتدایی می‌خواندیم "گویم سخن فراوان با آنکه بی‌زبانم" پرده‌های تصویری اکنون هم این نقش را ایفا می‌کنند با آنکه بی زبان هستند ولی هزاران هزار افسانه و صدها داستان را در محیط خانه بازگو می‌کنند.

تصویر پاتریک و باب اسفنجی بر روی پرده تصویری که در اتاق کودک شما مزین پنجره شده است قصه‌گوی برجسته و همیشه در صحنه برای کودک است. کافیست پرده تصویری را تهیه کنید و آنگاه ببینید چطور پاتریک به سخن می‌آید و دوباره با همان کارهای عجیب و غریبش باب اسفنجی را می‌آزارد.

اتاق نشیمن را هیچگاه دست کم نگیرید زیرا مکانی است که شما بعد از سر و کار زدن با مشغله‌ها و گرفتاری‌های روزانه در آنجا با اعضای خانواده عصرانه‌ای را نوش جان می‌کنید. پس بهتر است تصویری که بر پنجره اتاق نشیمن شما نقش بسته است تصویر یک دشت و یا چمن‌زار زیبا باشد.

یا حتی یک تصویر از هنرهای اقلیم دیار باستان ایران زمین، به گونه‌ای که تصویر شما را از شدت زیبایی مدهوش کند. قرار نیست تمام اتفاقات دنیا را شما حل و فصل کنید. تماشای تصویر روی پنجره می‌تواند دمی به شما آسایش دهد. شما حق دارید که ثانیه به ثانیه‌های زندگیتان را آنطور که دوست دارید بگذرانید.

کدوتنبل روی پرده تصویری!

تصویری که در پنجره آشپزخانه نمایان شده است می‌تواند تصویر کدو تنبل‌های خنده‌دار و جالب می‌باشد که در شب هالووین یا شب یلدا همگام و همراه شما هستند و یا این که تصویری از گل‌های بسیار زیبا از دشت لاله‌های واژگون نیز می‌تواند روحیه و دکور آشپزخانه شما را بیش از پیش جذاب‌تر و شکیل‌تر کند. پس تصویری را که دوست دارید بر روی پرده‌های تصویری به چاپ برسانید.

از آشکار شدن واقعیت نباید ترسید. اکنون زمان دست گذاشتن روی آرزوها و تمایلات نیست. شاید تصویر خط خطی‌های بی‌معنی برای شما پر از مفهوم باشد پس آن را چاپ کنید و در اتاق کار و یا اتاق خواب خودتان نصب کنید. شاید این خط خطی‌ها رمز و رازی را آشکار کند و شاید هم نقشه گنج در این کج و معوج‌های ذهن هویدا شد.

چرا پرده تصویری!

اما پرده‌های تصویری نه تنها زیبایی و جذابیت را با خود به ارمغان می‌آورند، بلکه هارمونی و همخوانی را نیز در دکوراسیون تداعی می‌کنند. به گونه‌ای که پرده تصویری اجازه نمی‌دهد که کوچکترین تناقضی بین مبل و پرده ایجاد شود. چرا که آنان صاحب سبک هستند پس هر تصویر و هر رنگی را که دوست دارید می‌توانید برای پنجره انتخاب کنید.
قیمت مقرون به صرفه پرده‌های تصویری سبب شده است که این عناصر زیبا، مهمان خانه ‌های بسیاری از زیباپسندان باشد.