دکوراسیون داخلی و پرده های تصویری و زبرا و درب های چرمی

۲۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

ویژگی های پرده زبرا با قابلیت تنظیم میزان نور

دکوراسیون داخلی مانند هنرهای دیگر، دارای سبک و سیاق و اصولی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای هر دوره، دستخوش تغییر می‌شوند . معماری داخلی در واقع همان خلق فضاست، فضایی که در عین زیبایی و اثرگذار بودن کارایی لازم را نیز داشته باشد. پرده ها رکن اساسی را در این امر دارا می باشند. پرده زبرا به عنوان یکی از محبوب ترین انواع پرده برای دفاتر شرکت ها در بین ایرانیان می تواند نقش مهمی در طراحی داخلی داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

روش تغییر اندازه پرده کرکره ای زبرا شید شب و روز

کوچک کردن پرده زبرا یا پرده کرکره ای زبرا

پرده زبرا >>ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که بخواهیم دکور منزل را تعویض و یا از خانه ای به خانه دیگر نقل مکان کنیم.

در این صورت جهت مدیریت هزینه ها سعی می کنیم تا جایی که ممکن است از وسایل قبلی که هنوز قابل استفاده می باشند استفاده کنیم.

حال این سوال پیش می آید که پرده های کرکره ما آیا امکان تغییر اندازه دارند یا خیر ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

کاغذ دیواری سه بعدی در طراحی داخلی منزل و انواع مدل جدید آن

کاغذ دیواری سه بعدی در طراحی داخلی منزل و انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی حس زیبایی طلبی انسان باعث شده که او در طول تاریخ به دنبال کشف و ابداع باشد  که او را در رسیدن به زیبایی همراهی کند و این امر سب به وجود آمدن صنایع مختلفی شده است که در این میان می توان به صنعت محبوب کاغذ دیواری اشاره نمود.

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشته است. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است، اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های صاحبان خانه برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند ، تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تاحد زیادی جای رنگ را گرفته است.

علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است ، بعلاوه کاغذها، بوی تند و تیز وخرابکاری های رنگ را نیز ندارند

همچنین رقابت تنگاتنگ بین شرکت های مختلف دکوراسیون داخلى سبب شده است که هر روز ایده های جدید و نو ظهور در این شاخه از معماری بوجود بیایند. یکى از این پدیده ها پیدایى کاغذ دیواری هایی موسوم به کاغذ دیواری سه بعدی مى باشد و در این میان کاغذ دیواری سه بعدی از بخش مدرن اقبال خوبی در بین مشتریان داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

انواع کاغذ دیواری خانه های ایرانی برای خانه اجاره ای و کوچک

انواع کاغذ دیواری خانه های ایرانی برای خانه اجاره ای و کوچک

اگر مستاجر هستید و دوست دارید از کاغذ دیواری در منزل تان استفاده کنید ما به شما میگوییم باید چیکار کنید.

این روزها دنیای کاغذ دیواری ها زیر و رو شده است. کافی است فقط یک نصف روز در راسته فروشندگان دیوار پوش ها قدم بزنید تا با دنیای تازه آنها آشنا شوید.کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

اگر در خانه مستاجری زندگی می کنید باید بدانید که می توانید از کاغذ دیواری خانه های ایرانی مورد علاقه خود نیز در خانه بدون آسیب رساندن به دیوارها استفاده کنید. من در منزل استیجاری زندگی می کنم. دوست دارم برای تغییر دکوراسیون از کاغذ دیواری استفاده کنم. می خواستم بدانم آیا نوعی کاغذ دیواری در بازار وجود دارد بتوانم بعد از مدتی آن را از دیوار جدا کنم بدون اینکه به دیوار آسیب برساند؟ کاغذ دیواری خانه های ایرانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

ویژگی هایی که در هنگام خرید یک کالای خواب دو نفره باید رعایت نمود

کالای خواب عموما بصورت چهار تکه و یا شش تیکه به مشتریان عرضه می گردد. در این مقاله سعی داریم به کالای خواب دو نفره شش تکه بپردازیم. در ابتدا سعی می نماییم از کیفیت و برند محصولات خواب شرکت فتودراپه برای شما سخن بگوییم. در ادامه به مبحث شستشو خواهیم رسید و سپس به کوسن ها و بالشتک ها خواهیم پرداخت. در انتها شما می توانید با نحوه ی سفارش کالای خواب دریم لایف آشنا شده و اقدام به سفارش این کالای خواب شیک و زیبا نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی تهران (MIDEX 2018)

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی (MIDEX 2018) در تاریخ 23 الی 26 دی ماه سال 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، در سال گذشته با حضور 369 شرکت از 14 کشور مختلف، در 9993.25 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. با امید به اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

تغییراتی در دکوراسیون منزل با استفاده از پوستر دیواری

تغییراتی در دکوراسیون منزل با استفاده از پوستر دیواری می‌تواند فضایی چشم‌گیر را در بخش‌هایی از منزل و یا حتی محل کار ایجاد نماید. پوستر دیواری نوعی کاغذدیواری محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

فرش تکه دوزی چرم, تافته شده از طبیعت

فرش تکه دوزی چرم, تافته شده از طبیعت می باشد. این گونه از فرش های دستبافت که از چرم حیواناتی نظیر گاو و بز تهیه و وصله می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

خرید اینترنتی سرویس خواب یا خرید اینترنتی روتختی از فروشگاه کالای خواب نوآذین

چند نکته در انتخاب یک روتختی و کالای خواب قشنگ و با کیفیت

گروه تحریریه نوآذین : این مقاله درباره معرفی خدمتی از شرکت نوآذین تحت عنوان خرید اینترنتی سرویس خواب یا خرید اینترنتی روتختی از فروشگاه کالای خواب نوآذین و نکاتی درباره خرید یک روتختی و کالای خواب قشنگ و زیبا است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی

راهنما فروش کاغذ دیواری سه بعدی جدید به همراه تصاویر کاغذ دیواری 3 بعدی

گروه تحریریه نو آذین : امروز تصمیم گرفتیم تا با ارائه مطلبی درباره خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی جدید به همراه تصاویر کاغذ دیواری 3 بعدی به شما همراهان گرامی اطلاعات خوب و مفیدی ارائه بدیم تا با بهترین انتخاب به محل کار یا منزلتون زیبایی دو چندان بدید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی حمزه محمدآبادی